Frågor & svar2024-06-04T06:34:38+00:00

Frågor och svar

Ett besök hos Wallmans ska vara en fantastisk upplevelse från början till slut.
Här nedan får du svar på de vanligaste frågorna som ställs till oss.

Vad är det för priser & kategorier?2024-05-20T08:00:09+00:00

Vill du veta vad som gäller innan du bokat, så hittar du det här!

Har du inte fått svar på din fråga?2024-05-20T07:54:48+00:00

Ring vår gästsevice på 0775-330 100 öppet måndag-fredag,
kl. 9.00-15.00 (lunchstängt 12-13) skicka ett mail till oss direkt här eller skriv en rad på Facebook eller Instagram.

Vad har ni för åldersgräns?2024-05-20T07:54:15+00:00

Åldersgränsen är 18 år alla dagar. Underhållningen är inte barnanpassad och ljudnivån kan stundtals vara hög.

Var kan jag parkera?2024-05-20T07:53:53+00:00

Begränsat antal parkeringsplatser finns längs kajen och i kvarteret bakom Teatergatan. Kom i tid och kom ihåg att betala erforderliga avgifter. Vi rekommenderar dock att åka kommunalt, promenera eller att ta en taxi. Se karta här >

Vad gäller för mobiltelefoner?2024-05-20T07:53:23+00:00

För allas trevnad ska mobiltelefoner vara ljudlösa under hela vistelsen.

Kommer ljudnivån att vara hög?2024-05-20T07:52:49+00:00

Vi uppmärksammar våra gäster på att det stundtals kan vara hög ljudnivå.

Vilken klädsel gäller?2024-05-20T07:52:29+00:00

Vårdad klädsel, ej slipstvång.

Vi kommer att bli sena, vad händer då?2024-05-20T07:52:04+00:00

Vid förseningar på mer än 30 minuter är vi tacksamma om ni meddelar oss om detta samma kväll. Ring restaurangen direkt på 08-611 90 38.

Hur gör vi om någon i sällskapet är funktionshindrad?2024-05-20T07:51:43+00:00

Uppge vid bokning om någon är rullstolsburen eller har andra hjälpmedel. Vi har en handikappanpassad toalett.

Får jag fotografera eller filma under kvällen?2024-05-20T07:51:18+00:00

Gärna! Fotografering, film- och ljudupptagning med videokamera eller mobiltelefon är tillåtet för eget bruk, som minne, att dela på Facebook, Instagram eller liknande. Glöm inte att tagga oss #wallmansstockholm. Skicka gärna in fina bilder och filmer till oss på info@wallmansgroup.com . Dock får materialet inte användas i kommersiellt syfte.

Jag vill fira någon i sällskapet, kan ni ordna något?2024-05-20T07:49:45+00:00

Vill ni fira någon i sällskapet eller om ni har något särskilt att fira så meddela detta innan ankomst, maila oss på gastservice@wallmans.com

Hur gör jag om jag är allergisk mot viss mat?2024-05-20T07:49:10+00:00

Vi löser självklart så att du får mat som du kan äta, se därför till att anmäla alla eventuella matallergier eller behov av specialkost minst en vecka innan ditt besök. Det gör du genom att maila oss på bokning@wallmans.com

Vad ska vi äta och dricka?2024-05-20T07:48:33+00:00

Läs mer om mat och dryck här.

Hur gör jag för att boka biljetter?2024-05-20T07:47:43+00:00

Klicka här för att boka eller kontakta vår bokning: bokning@wallmans.com 08-611 90 38.
Observera att vi arbetar kontantlöst på Wallmans.

Behöver jag biljett?2024-05-20T07:46:40+00:00

Du behöver inga biljetter, bokningen står i det namn du bokade i.

När börjar julen på Wallmans Stockholm?2024-05-20T07:46:19+00:00

Vi startar julen den 15 November och spelar till 21 December, 2024.
Man kan välja mellan Måndagar – Lördagar dom flesta veckorna.

Hur köper jag presentkort?2024-05-20T07:45:56+00:00

Det kan du göra här.

Ankomsttid: 18:00 . Showen slutar ca 23:00 då fortsätter kvällen i baren.

Hur bokar jag efter kl. 12:00 samma dag som showen?2024-05-20T07:44:39+00:00

Ring direkt till restaurangen och prata med Hovmästaren på plats. 08-611 90 38

Till toppen